понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені осмислити, як учні можуть самостійно спрямовувати себе у навчанні, а саме:
  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів 
  • учні мають бути активними у власному навчанні; 
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
   У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорив , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
   Я переглянув свій План вивчення теми, вніс до нього деякі зміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар